יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

כיצד בוחרים ריהוט משרדי

בחירת ריהוט למשרד הפכה להיות מורכבת כיום הרבה יותר מאשר מבעבר, אז היו סטנדרטים ברורים והעיצובים של המשרדים השונים היו דומים, די קודרים ומשעממים בדרך כלל. כיום לכל משרד יש את הצרכים שלו ואת העדפות העיצוביות שלו.
מאת +itay lereya ובחסות חברת +אופיס סטייל המובילה בתחום בישראל

רהיטים משרדיים הפכו מגוונים יותר צבעוניים, מחומרים, במידות ואביזרים שונים. כיום מעורבים בתהליך הייצור: מעצבים, רופאים, אורטופדים, ועוד מגוון מומחים בתחום.
ריהוט לחדר מנהלים שולחן + כסא

רכישת רהיטים משרדיים מבוקרת

היום כשאנו רוכשים ריהוט למקום העבודה שלנו, אנו מוודאים שהייצור נעשה בפיקוח של אורטופד מקצועי, מקפידים שהרהיטים מרווחים מספיק, מאפשרים תמיכה למקומות החשובים בגוף, יציבה נכונה ומאפשרים עבודה נוחה לשעות עבודה ארוכות.
יצרנים של ריהוט למשרד וכימאים עובדים יחד במאמץ לייצר רהיטים ברמה הגבוהה ביותר העשויים מחומרים פלסטיים שהם מצד אחד חזקים מאד ומצד שני קלים.
העיצובים החדשים של רהיטי המשרד הם כבר לא רק מעץ כמו בעבר, כיום הם כוללים מתכת וזכוכית ופלסטיק המייצרים אווירת עבודה נעימה בריאה ומגבירים את תפוקת העבודה של העובדים.

רהיטים משרדיים ארגונומיים – בריאים לעובדים

המודעות להשפעת הריהוט האורתופדי על גוף האדם ובריאותו הייתה מועטה בעבר, עובדי משרד רבים סבלו ממגוון בעיות רפואיות וכאבים בגב, בצוואר, בפרקי הידיים ועוד. כיום כבר ברור וידוע כי ריהוט משרדי לא ראוי, גרם לאותם כאבים. לכן, כיום אלה המחפשים רהיטים משרדיים מחפשים ריהוט ארגונומי, המשלב את התיאוריות, העקרונות והמידע כדי להעלות את הנוחות והבריאות של מי שמשתמש בריהוט, כמו כן הדבר מגביר את התפוקה בעבודה. ריהוט משרדי ארגונומי יבטיח שהעובדים יהיו שביעי רצון, מרוכזים, יעילים ונלהבים לבוא לעבודה.

מהו הריהוט הנחוץ למשרד?

חשוב שהמשרד יהיה סביבה בטוחה ונעימה לעבוד בו. .בכל משרד נחוץ שולחן עבודה, שיהיה נוח ונגיש לעבודה וכתיבה במידת הצורך, כיסא משרדי שחשוב שיהיה אורתופדי ונוח, ארגונומי המתכוונן ובנוי בצורה הנכונה ביותר לבריאות הגב.

כדי לשמור על סדר וניקיון במשרד חשוב שתהיה שידת מגירות שניתן לאחסון בה כלי כתיבה, דואר וניירת., ארון או מדפים לתיקים וקלסרים, קופסאות אחסון וכמובן תאורה מתאימה.

למטרת קישוט המשרד ועל מנת להכניס אווירה טובה וחמימה למשרד חשוב שתהיינה תמונות, וילונות ושטיחים ואם אפשר גם עציצים אשר יהיו מפוזרים במקומות שונים במשרד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה